CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: CARI-MRO

Remaja Perempuan 16 Tahun Dirogol Dan Dibakar Sampai Mati

  [Copy link]
Post time 22-9-2022 05:18 PM | Show all posts
warga dalit dah mmg tak ada peluang hidup dekat india tu kesian yg ada anak2 perempuan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa ye. Ke sbb bnyk sgt dorg tgk hindustan joget pakai sari nampak perut?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Uttar Pradesh darul rogol.

Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
printercomel replied at 22-9-2022 07:16 PM
Kenapa ye. Ke sbb bnyk sgt dorg tgk hindustan joget pakai sari nampak perut?

Ummah negara depa ni tak anggap perempuan ni manusia.
Yelaa masing2 semua lahir kuar dr totey lelaki agaknya..
Dah 2022 jenayah rogol tak penah berkurangan setiap minit gamaknya perempuan kena rogol kat sana.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
DayangKirana replied at 22-9-2022 01:54 PM
mabuk ka apa??
dah mati, jadi mayat pon..nak berulang celah mana lagi?
patut hukuman buat kat de ...

Polis acah buat keje je tu. Sampai kiamat pun perangai keling mmg mvm ni. Artis artis india yg popular tu apa jela peranan diaorg nk ubah india.aktivis dkt sana pun agaknya terancam. Kita je xtau.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 10:28 PM | Show all posts
tengok dlm citer2 hindustan amitabh bachan, mithun, dharmendra, govinda...hero dah siap lwn org jahat baru polis smpi
mmg tak blh harap polis2 india ni
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 08:09 PM GMT+8 , Processed in 0.076314 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list