CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 5670|Reply: 109

'Saya Tahu Ada Peserta GV Musim Ini Berhati Tisu' - Fazley Yaakob

  [Copy link]
Post time 22-9-2022 05:14 PM | Show all posts |Read mode
Bekas bintang Gegar Vaganza 8 (GV8), Datuk Fazley Yaakob menasihati peserta GV9 agar mengambil tahu dunia media sosial selain persediaan vokal semata-mata.


Kata Fazley, setiap peserta perlu membentuk pasukan untuk membaca dan menapis komen negatif daripada netizen.


"Saya tahu ada dalam kalangan peserta GV musim ini yang berhati tisu (rapuh). Saya kenal dan rapat dengan beberapa peserta.


"esanan saya jika tidak kuat jangan baca ciapan di Twitter dan jangan hanya buat persediaan vokal saja tapi perlu juga ambil tahu mengenai media sosial.




IG Fazley / GV




"Setiap peserta juga digalakkan mempunyai pasukan media sosial yang boleh membaca atau memadam sebarang komen negatif daripada netizen.


"Jangan sesekali jatuh semangat kerana komen negatif orang atau kita membalas komen berkenaan kerana ia bukan langkah yang betul," nasihatnya.


Fazley ditemui pada majlis pelancaran menu baharu Starbucks di Kuala Lumpur baru-baru ini.


Dalam pada itu, Fazley tidak membantah apabila format GV9 diubah dengan membuka penyertaan kepada penyanyi yang masih bergiat aktif dalam bidang seni.


"rogram realiti ini bukan hanya membantu artis yang suam-suam kuku sahaja, tapi pentas ini adalah platform pertandingan. Bila saya sendiri pernah sertai GV, saya tahu ini adalah pertandingan yang sebenar.


"Jadi apabila membabitkan sebuah pertandingan tidak semestinya kalau orang itu adalah suam-suam kuku atau sedang hebat mereka tidak boleh berada di pentas yang sama. Masing-masing ada kelebihan dan kekuatan tersendiri," tambahnya.


Untuk rekod, Fazley menjadi peserta kedua tersingkir pada GV8 dan selepas bertahan selama empat minggu.




Sumber: Gempak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 05:23 PM | Show all posts
raut muka misai kontot xpernah xkimak
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sibuk Aje hal orang.. hahaa
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:34 PM | Show all posts
nasihat dari penyanyi yang berjaya buat comeback setelah GV hokayyy...
setelah di komen oleh nitizen tetap berjaya dan skrg da wowww meletop sgt....

jangan lupa penyanyi lain tu ambil nasihat ni tauu...
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:35 PM | Show all posts
diamlah babi
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:39 PM | Show all posts
jangan hanya buat persediaan vokal saja tapi perlu juga ambil tahu mengenai media sosial


ko merepek apa ni hanat? ko sendiri tak buat persediaan vokal tetiap minggu nyanyi cam taik yang ko tau google nama sendiri sebab nak reply orang yang komen pasal ko?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Engkau je kot yg berhati tisu. Gigih google nama sendiri.Pastu komen bekap diri sendiri acah tak koyak .
Peserta2 Gv 1-8 takde pulak berperangai macam kau.. haa lagi sorang bini alip ajis. Laki yg bertanding dia yg over.
Euuwwwwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku nk gelak jerrrr...tisu sgt hokeyyyyy..bukan ug tisu tuh dia?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 05:42 PM | Show all posts
"Saya tahu ada dalam kalangan peserta GV musim ini yang berhati tisu (rapuh). Saya kenal dan rapat dengan beberapa peserta.


eh babi ko tak payah sebok lah peserta tu tisu ke tak. penceremah montotbasi lah sangat ko sendiri meroyan bila kena kecam apa jadah babi?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:44 PM | Show all posts
tak penting pun pendapat kau tu....nyahhhh sana
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:45 PM | Show all posts
peserta gv musim ni semua boleh nyanyi lah babi bukan macam ko minggu pertama nyanyi lagu sendiri pon hauk. lepas tu boleh ko acah2 pakar montotbasi bagi sesi ceramah bagai dekat awera dah kenapa hah babi?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelassss...walaupun heols ranking tercorot masa gv8 tetap nak enterframe gv9 yachhh!!!
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak mencapub jugak si misai kontot ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:52 PM | Show all posts
makin hauk dia sekarang
masa kat masterchef tu wangi la juga
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Babinya selfie dia [em:8:][em:8:] murung sis sorang2 dlm bilik [em:11:]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2022 06:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengimbas koyakan tisu lama kewwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha.. Kelakor. Misai kontot
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Ala twitter cuba ko masuk forum cari…forumer kt cni smua tau kau la tepaling hati tisu sesuai dgn gaya kau yg……
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2022 06:14 PM | Show all posts
Muka dia ni.........memang mintak kecaman sungguh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2022 11:38 PM GMT+8 , Processed in 0.136439 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list