CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: CARI-MAL

'Saya Tahu Ada Peserta GV Musim Ini Berhati Tisu' - Fazley Yaakob

  [Copy link]
Post time 23-9-2022 11:13 AM | Show all posts
Alahai... Kau dari awal jadi penyanyi sampai masuk GV pon kelaut. Pastu peserta awal2 musim 1 & 2 pon takde sibuk2 nak mencapub. Datang kau nak menyibuk dengan misai kontot kau tu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-9-2022 11:21 AM | Show all posts
kahkah kesian kau fazley..smua org bsatu hati sependapat yg kau tak layak nak nasihat org lain. dia sendiri koyak bole plak dia nak nasihat org. camna dia boleh igt semua org lembik cam dia puii
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
supernaturalee replied at 23-9-2022 10:42 AM
klu dia baca komen forummer cari dlm ni
mau koyak lagi tisu die

Kemurungan sepanjang hayat dlm IG dia ada je yg bekap. Dlm forum jangan harap yachhh
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 23-9-2022 12:58 AM
zayn malik malaysia katanyehh

Phuiiihhhhhhhh.. sape le benak yg puji melambung tu. Geli geleman ..uwekkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 11:42 AM | Show all posts
dia yang tisu dia nak mentisukan orang pula. hmmmmmm...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 11:47 AM | Show all posts
bukan yang berhati tisu tu ko ke misai kontot
ngan seluar anak ko yang ko pakai tu
buruk tu membawa ke muka dengan misai kontot tu
sibuk nak nasihat orang
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 11:55 AM | Show all posts
geli geleman melihat beliau apatah lagi bile memberi pendapat tanpa diminta.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
apooo. ckp ke org pdhal kau lagi berhati tisu

ade hati nk bagi nasihat mcm kan kau dlm toplist pulak dlu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-9-2022 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
selfie dlm tu sebijik mcm org tgh meneran

knp kedai2 suke collaborate makanan dgn die ni. so so je food die. pastu buh rega yahudi.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Beliau ni kena stroke ke muka dok senget gitu? Ke kena bell palsy?
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 01:53 PM | Show all posts
Terpaling hati tisu nak bagi motivasi
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 23-9-2022 12:58 AM
zayn malik malaysia katanyehh

Jauh panggang dr api. Mata kero ke ape
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
beta_carotene replied at 22-9-2022 09:23 AM
raut muka misai kontot xpernah xkimak

Hahahahhahahahah terrgelak iolls
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 03:40 PM | Show all posts
Istighfar aku tgk gambar nenen dier.
Memula nak marah tiber termual plak. Minaweh betul.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang lain hati tisu.. Tapi kau tisu taik!!

Sial lah muka dia kat atas tu! [em:6:]
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Apsal lah tepek gambo senyum gitu... Haha... Dy xbley senyum dgn normal ke? [em:24:]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-9-2022 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
namieamuro replied at 23-9-2022 12:23 PM
selfie dlm tu sebijik mcm org tgh meneran

knp kedai2 suke collaborate makanan dgn die ni. so so  ...

Pendpt aku? X sdp lgsg. Mahal lak tu..baik mkn kedai hipstur beser2...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 08:29 PM | Show all posts
Pandai nak nasihat orang mcm lah dia performance bagus sangat.
Tak habis2 dengan pelat dia tu.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhh si muka stroke ni, semaklah kau!
Sebokkk nak kasi nasihat. Lu sapa?? Ngko nyanyi pun mcm itik nila tgh jimak, lagi nak nasihat2
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2022 09:58 PM | Show all posts
bukan ke dia yang hati tisu. nyanyi lagu sendiri pun tak sedap. ada hati nak motivasikan orang.
selera aku mesti hilang bila tengok muka dia ni. aku tak pernah sekali pun pergi restoren dia ni. kenapalah dia ni tak pernah hilang dari industri ni. murung aku.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 10:00 AM GMT+8 , Processed in 0.094442 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list