CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 679|Reply: 10

[Politik] Masa terbaik adakan PRN Kedah, Kelantan, Terengganu, kata Shahidan

  [Copy link]
Post time 4-12-2022 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Ahli Parlimen Arau Shahidan Kassim yakin sekiranya PRN dapat diadakan segera khususnya di Kedah, PN mampu mencatatkan kemenangan besar dan akan mengekalkan pentadbiran kerajaan negeri. (Gambar Bernama)

KULIM: Ahli Parlimen Arau Shahidan Kassim mencadangkan Kedah, Kelantan dan Terengganu, mengadakan pilihan raya negeri (PRN) selepas pilihan raya umum ke-15 (PRU15) Parlimen Padang Serai dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Tioman, selesai.

Beliau berkata ia ialah masa terbaik untuk ketiga-tiga negeri yang ditadbir Perikatan Nasional (PN) itu, mengadakan PRN susulan sokongan pengundi terhadap gabungan itu pada PRU15, 19 Nov lalu.Beliau turut menaruh keyakinan sekiranya PRN dapat diadakan segera khususnya di Kedah, PN mampu mencatatkan kemenangan besar dan akan mengekalkan pentadbiran kerajaan negeri.

“Jadi selepas pilihan raya ini, saya ingat ‘askar-askar’ kami pun tak balik lagi, khemah-khemah perpaduan ummah kami ada di sini, terus dengan pilihan raya negeri saya rasa di Kedah macam di Perlis PN akan sapu bersih,” katanya dalam sidang media di sini hari ini.

Pada PRU15 lalu PN menang di 14 daripada 15 kerusi DUN di Perlis dan menyapu bersih tiga kerusi Parlimen di negeri itu iaitu Padang Besar, Kangar dan Arau.

PN turut menyapu bersih 14 kerusi Parlimen di Kelantan dan lapan kerusi di Terengganu, serta menang 13 daripada 14 kerusi Parlimen di Kedah.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-12-2022 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Banjir Tengku Joe tersenyum sinis
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-12-2022 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 4-12-2022 06:20 PM
Banjir Tengku Joe tersenyum sinis {:m ...

Sape tengku joe tu kaka kaki?
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
mojarean_X replied at 4-12-2022 06:21 PM
Sape tengku joe tu kaka kaki?

Musim hujan dan banjir
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
mojarean_X replied at 4-12-2022 06:21 PM
Sape tengku joe tu kaka kaki?

tengkujuh
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
ni lagi dahsyat dah masuk bulan 12 dia nak buat prn. duit ada lagi ke nak tabur, dah la nusi fresh2 lagi hina walaun dikhalayak netizen balik ngundi harap duit, skali walaun swing nah babai nusi
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
PRN lambat pun tak apa... PN blh menang...BN akan harap undi bukan Melayu...tu pun klu dia org blk ngundi.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas rayalah.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-12-2022 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Last month dpt elaun bubar lah..selenga betul..tak sampai sebulan sebuk plak ko kan...hari tu x nak bubar..babi betul geng geng politik ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Last month dpt elaun bubar lah..selenga betul..tak sampai sebulan sebuk plak ko kan...hari tu x nak bubar..noreen betul geng geng politik ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2022 09:42 PM | Show all posts
sape la undi dia ni... iols xleh lupa gmba dia beriya cium tangan jibun
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 02:53 PM GMT+8 , Processed in 0.204887 second(s), 34 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list