CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

'Saya Tahu Ada Peserta GV Musim Ini Berhati Tisu' - Fazley Yaakob

22-9-2022 05:14 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5815| Komen: 109

Description: Bekas bintang Gegar Vaganza 8 (GV8), Datuk Fazley Yaakob menasihati peserta GV9 agar mengambil tahu dunia media sosial selain persediaan vokal semata-mata.
Bekas bintang Gegar Vaganza 8 (GV8), Datuk Fazley Yaakob menasihati peserta GV9 agar mengambil tahu dunia media sosial selain persediaan vokal semata-mata.

Kata Fazley, setiap peserta perlu membentuk pasukan untuk membaca dan menapis komen negatif daripada netizen.

"Saya tahu ada dalam kalangan peserta GV musim ini yang berhati tisu (rapuh). Saya kenal dan rapat dengan beberapa peserta.

"Pesanan saya jika tidak kuat jangan baca ciapan di Twitter dan jangan hanya buat persediaan vokal saja tapi perlu juga ambil tahu mengenai media sosial.


IG Fazley / GV


"Setiap peserta juga digalakkan mempunyai pasukan media sosial yang boleh membaca atau memadam sebarang komen negatif daripada netizen. 

"Jangan sesekali jatuh semangat kerana komen negatif orang atau kita membalas komen berkenaan kerana ia bukan langkah yang betul," nasihatnya.

Fazley ditemui pada majlis pelancaran menu baharu Starbucks di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Dalam pada itu, Fazley tidak membantah apabila format GV9 diubah dengan membuka penyertaan kepada penyanyi yang masih bergiat aktif dalam bidang seni.

"Program realiti ini bukan hanya membantu artis yang suam-suam kuku sahaja, tapi pentas ini adalah platform pertandingan. Bila saya sendiri pernah sertai GV, saya tahu ini adalah pertandingan yang sebenar.

"Jadi apabila membabitkan sebuah pertandingan tidak semestinya kalau orang itu adalah suam-suam kuku atau sedang hebat mereka tidak boleh berada di pentas yang sama. Masing-masing ada kelebihan dan kekuatan tersendiri," tambahnya.

Untuk rekod, Fazley menjadi peserta kedua tersingkir pada GV8 dan selepas bertahan selama empat minggu.


Sumber: Gempak


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote beta_carotene 22-9-2022 05:23 PM
raut muka misai kontot xpernah xkimak
Quote zie_indah 22-9-2022 05:30 PM
Sibuk Aje hal orang.. hahaa
Quote laksmanabentan 22-9-2022 05:34 PM
nasihat dari penyanyi yang berjaya buat comeback setelah GV hokayyy...
setelah di komen oleh nitizen tetap berjaya dan skrg da wowww meletop sgt....

jangan lupa penyanyi lain tu ambil nasihat ni tauu...
Quote doubleharmonic 22-9-2022 05:35 PM
diamlah babi
Quote doubleharmonic 22-9-2022 05:39 PM
jangan hanya buat persediaan vokal saja tapi perlu juga ambil tahu mengenai media sosial


ko merepek apa ni hanat? ko sendiri tak buat persediaan vokal tetiap minggu nyanyi cam taik yang ko tau google nama sendiri sebab nak reply orang yang komen pasal ko?
Quote asfaz 22-9-2022 05:39 PM
Engkau je kot yg berhati tisu. Gigih google nama sendiri.Pastu komen bekap diri sendiri acah tak koyak .
Peserta2 Gv 1-8 takde pulak berperangai macam kau.. haa lagi sorang bini alip ajis. Laki yg bertanding dia yg over.
Euuwwwwwwww
Quote msdummy.2018 22-9-2022 05:40 PM
Aku nk gelak jerrrr...tisu sgt hokeyyyyy..bukan ug tisu tuh dia?
Quote doubleharmonic 22-9-2022 05:42 PM
"Saya tahu ada dalam kalangan peserta GV musim ini yang berhati tisu (rapuh). Saya kenal dan rapat dengan beberapa peserta.


eh babi ko tak payah sebok lah peserta tu tisu ke tak. penceremah montotbasi lah sangat ko sendiri meroyan bila kena kecam apa jadah babi?
Quote edoraixora 22-9-2022 05:44 PM
tak penting pun pendapat kau tu....nyahhhh sana
Quote doubleharmonic 22-9-2022 05:45 PM
peserta gv musim ni semua boleh nyanyi lah babi bukan macam ko minggu pertama nyanyi lagu sendiri pon hauk. lepas tu boleh ko acah2 pakar montotbasi bagi sesi ceramah bagai dekat awera dah kenapa hah babi?
Quote tobobon 22-9-2022 05:46 PM
Kelassss...walaupun heols ranking tercorot masa gv8 tetap nak enterframe gv9 yachhh!!!
Quote Sachacha 22-9-2022 05:49 PM
Nak mencapub jugak si misai kontot ni
Quote pembacagosip 22-9-2022 05:52 PM
makin hauk dia sekarang
masa kat masterchef tu wangi la juga
Quote imanjannah 22-9-2022 05:59 PM
Quote amyfaha 22-9-2022 06:06 PM
Babinya selfie dia [em:8:][em:8:] murung sis sorang2 dlm bilik [em:11:]
Quote Acikgomen 22-9-2022 06:08 PM
Mengimbas koyakan tisu lama kewwwwww
Quote Nham22 22-9-2022 06:09 PM
Hahahaha.. Kelakor. Misai kontot
Quote September14 22-9-2022 06:12 PM
Ala twitter cuba ko masuk forum cari…forumer kt cni smua tau kau la tepaling hati tisu sesuai dgn gaya kau yg……
Quote SANKURIANG 22-9-2022 06:14 PM
Muka dia ni.........memang mintak kecaman sungguh

Lihat semua komen(109)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-9-2022 11:50 PM GMT+8 , Processed in 0.086401 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top