CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Nervous Minta Izin Ibu Bapa Untuk Bercuti, Sharifah Rose Tak Selesa Orang Ungkit Kontroversi Di Phuket

29-9-2022 11:34 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 3776| Komen: 18|Original author: LilRose

Description: Tindakan pelakon Sharifah Rose memuat naik status masih gementar ketika meminta izin daripada ibu bapa untuk pergi bercuti membuat segelintir netizen kurang senang hingga mengungkit kembali kisah lama ...
Tindakan pelakon Sharifah Rose memuat naik status masih gementar ketika meminta izin daripada ibu bapa untuk pergi bercuti membuat segelintir netizen kurang senang hingga mengungkit kembali kisah lama.


Menerusi ciapannya, individu berkenaan mengungkit semula kontroversi Rose bercuti ke Phuket sekitar dua tahun lalu.


Kredit foto: Twitter

Ciapan itu mendapat perhatian Rose yang menempelak dakwaan individu berkenaan.

Baginya, adalah tidak wajar kisah lama diungkit-ungkit.

“Bagi saya, tak baik la ungkit benda yang dah lepas yang kita sendiri dah tak ingat pun. Tapi netizen kan, kita pun tak boleh nak kawal.


Kredit foto: IG

“Tapi saya ada juga mesej secara peribadi individu yang buat status tu. Saya minta dia untuk padam tweet tu. Sebab saya tak berapa selesa dia korek balik cerita lama.

“Benda yang kita tak nak ingat pun tapi dia nak ungkit pula. Tapi individu itu tak respon pun… jadi, saya malas nak panjangkan isu, saya biarkan saja,” ujarnya kepada GEMPAK.

Rose yang kini berusia 24 tahun mengakui masih gemuruh saat ingin meminta izin kedua-dua ibu bapanya sebelum pergi bercuti.


Kredit foto: IG

“Saya masih lagi tinggal bersama ibu bapa… ibu bapa saya pun jenis memang tegas. Jadi, bila nak pergi mana-mana kena minta izin mereka. 

“Saya pun dah lama tak pergi bercuti, jadi bila nak minta izin tu rasa nervous la,” ujarnya. 

Untuk apa ungkit kembali kisah lama? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote slyfynx 30-9-2022 01:57 AM
Duh... ko pun mengundang kan
Quote telracs 30-9-2022 02:21 AM
Mana ciapan tentang phuket tu?
Quote doubleA 30-9-2022 02:35 AM
Bimbo rupanya seripah. Nak buat macamana benda dah viral dulu, semoga belajar dari pengalaman lalu, jangan jual murah sangat. Apa je ko cakap org boleh counter dik, makpak tegas tapi tudung melayang bercuti dengan kwn2 termasuk anak boya tok k. Jadi baik la ko toksah ulas panjang lebar
Quote Perawankota 30-9-2022 05:06 AM
Tak yah Acah2 OK..
Quote Carcosa 30-9-2022 06:46 AM
Kisah plk aku, kau tak selesa
Quote Gumball 30-9-2022 07:41 AM
Sendiri buat, sendiri la tanggung...
Acah-acah sangat...
Isu panas pasal ko, diknon..xkanla xingat..sakan ko kena kecam [em:18:]
Quote makton 30-9-2022 08:26 AM
siap pm minta padam post. hahahahahahahahha
Quote prettyuglybabe 30-9-2022 10:14 AM
konon nak acah-acah gadis sangat.. sekali..
baru tau malu
Quote Minami2013 19-10-2022 12:25 PM
Ramai je yg macam ni.. pakai tudung kat sini bila bercuti buka habis... atau pegi keje pakai tudung, tp keluar biase2 freehair. Atau yg keluar rmh mmg bertudung tp upload gambar kat sosial media elok je togel seksi meksi sbb gambar/video kat rmh. Agaknya yg mengata tu pun tak tgk anak, adik beradik atau isteri sendiri atau diri sendiri entah2 sama. I bkn lah nk back up dia, tp muak betul org nk ungkit2 tk habis2 aurat perempuan. Masa tersebar dulu puas dah mengata.
Quote hasniey 19-10-2022 03:22 PM
Kisah mana pulakkk ni
Quote ayukpingu 19-10-2022 04:23 PM
ye ye la tu.
Quote sofi_sofia 19-10-2022 04:56 PM
acah2 sesuci lebaran
Quote bottompro 19-10-2022 04:57 PM
si birah ni agak2 minta kebenaran ibu bapa ke bukak tudung di phukeet sana?
itu baru phuket.
Quote awexgaban7 23-10-2022 11:22 AM
nervous la sgt..... selayaknya kna hencap kes phuket dulu....
Quote t_hahahaha 8-11-2022 08:04 PM
di ni habis belajar ke tidak eh...sekadar bertanya
Quote sitinaziha_214 8-11-2022 10:34 PM
t_hahahaha replied at 8-11-2022 08:04 PM
di ni habis belajar ke tidak eh...sekadar bertanya

tak kot. dari dulu ada post blajak kt kdu, tgk budak sane graduate dia masih takde kot.

btw dia ini nama dah turun kan. dulu tv3 gigih up kan dia. Lately ini asal? Nama dia mcm dah turun.
Quote silampumeja 8-11-2022 11:33 PM
doubleA replied at 29-9-2022 06:35 PM
Bimbo rupanya seripah. Nak buat macamana benda dah viral dulu, semoga belajar dari pengalaman lalu,  ...

Chuols apa yg viral.... I tatau pun
Quote esbok 10-11-2022 10:50 PM
ada permintaan mod, boleh tak keluarkan topik ni dari main slider, jemu dah tengok

Lihat semua komen(18)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 06:41 AM GMT+8 , Processed in 0.090178 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top