CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Tak Bersetubuh Pun, Pegang-Pegang Je,"- Lelaki Tua 72 Tahun Cabul Anak Jiran Umur 7 Tahun

24-11-2022 01:38 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1915| Komen: 27

Description: Lelaki tua berusia 72 tahun ditahan polis selepas disyaki mencabul anak jirannya, seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun
Lelaki tua berusia 72 tahun ditahan polis selepas disyaki mencabul anak jirannya, seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun 

Makassar Kompas melaporkan, perbuatan jijik warga emas dari Indonesia itu hanya terbongkar apabila rakan mangsa menceritakan perkara itu kepada ibu mangsa.

Si ibu yang terkejut dengan pendedahan itu kemudian mula bertanya kepada anaknya apa sebenarnya yang berlaku dan mangsa menceritakan perkara sebenar. 

Si ibu kemudiannya tampil membuat laporan di balai polis.



Gambar Hiasan


Pihak polis mula menjalankan siasatan termasuk mengambil keterangan daripada suspek, saksi dan juga mangsa. 

Pada awalnya, suspek tidak mengaku akan tindakannya namun setelah disoal siasat, suspek akhirnya mengaku.

Katanya dia tak melakukan persetubuhan dengan mangsa sebaliknya dia hanya ‘pegang-pegang’ sahaja.

Suspek bagaimanapun akan disiasat kerana melakukan pencabulan terhadap kanak-kanak di bawah umur dan jika didapati bersalah, akan dipenjara selama lima hingga 15 tahun. -CARI


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shernazz 24-11-2022 01:51 PM
Amboih aih
Pegang2 je?
Choi sungguh atok neh...
Lepas pegang2 tu yang melarat ke.lain nnt
Quote Cassieopeia 24-11-2022 01:59 PM
eh org tua ni dah kubur panggilpun gatal lg ye
Quote Adrif 24-11-2022 02:01 PM
aku tak paham betul orang tua yang tak reti jaga tangan ni
dah beberapa kes aku tengok, lelaki tua, selamba badak cabul budak2, tapi dengan alasan, sayang budak.

contoh, lelaki umo 50 tahun, tangkap budak umo 7 tahun, pegang tangan, pastu masuk dalam seluar, ramas kemaluan budak tu. gurau katanya, nak amik telur budak tu. budak laki tu dah nangis2, tapi tak dilepaskan. MENTAL

kes lain, orang tua, jumpa sedara ada anak perempuan kecik, dia pegi seluknya tangan dalam kain budak tu, nak korek bontot. KEPALA HOTAK KAU GURAU MACAM TU

dasar pedo memang patut potong je tangan konek diorang. dah tua-tua konek pun tak naik ada nafsu cabul budak. eh celaka aku panas betul kes dengan kes pedo. moga penjenayah pedo semua hidup tersiksa dan mati tersiksa
Quote renko 24-11-2022 02:03 PM
Adrif replied at 24-11-2022 02:01 PM
aku tak paham betul orang tua yang tak reti jaga tangan ni
dah beberapa kes aku tengok, lelaki tua,  ...

Babi perangai situa cmni
Elok campak dalam kandang babi tgh galak nk mengawan
Bia kena rogol dgn babi
Quote azimodin 24-11-2022 02:06 PM
Pegang2 je.. apesal ko x pegang anu ko pastu tetak je sampai putus. Dah tua nak mampos, anu pon berkerut tapi x sedar diri lagi. Tolong la bagi hukuman berat pada pesalah seks cam sialan ni
Quote sufi^_^ 24-11-2022 02:11 PM
Adrif replied at 24-11-2022 06:01 AM
aku tak paham betul orang tua yang tak reti jaga tangan ni
dah beberapa kes aku tengok, lelaki tua,  ...

Agaknya tua kutuk tu ingat selagi tak berlaku persetubuhan tak apa kot.
Tu pasal banyak kes cabul budak2 oleh pelaku orang tua badan dah bau tanah, dia ingat dia boleh sesuka hati buat cam tu alasan gurau.
Quote cikatilia 24-11-2022 02:44 PM
ish ish dah bangka gitu masih.. yihhhhh elok potong anu tu bair aje dia tepi jalan
Quote Mulotkoyak 24-11-2022 03:01 PM
Dodulu mase kecik teringat ak sorg atok ni ajak aku and jiran aku (pompuan) dtg umah. Ak disuruhnya tgk tv and main game kat ruang tamu. Yg dia bw kwn ak tu masok bilik main korek2 cipap. Alhamdulillah org tua tu dh mati dh skg.
Quote Lagubestbest 24-11-2022 03:04 PM
Mulotkoyak replied at 24-11-2022 03:01 PM
Dodulu mase kecik teringat ak sorg atok ni ajak aku and jiran aku (pompuan) dtg umah. Ak disuruhnya  ...

Giler ah. Nway awat u sekadar jadi posmen tak terpilih? buruk bebeno ke?
Quote Mulotkoyak 24-11-2022 03:05 PM
Lagubestbest replied at 24-11-2022 07:04 AM
Giler ah. Nway awat u sekadar jadi posmen tak terpilih? buruk bebeno ke?

Hahaha ak lelaki laaa. Xkn la ak nk kne liwat plak ngn dia. Xkuase aku… hahahaha.
Quote adila39 24-11-2022 03:06 PM
tua kutuk ni
Quote manehnya 24-11-2022 03:27 PM
pegang2 saja? pegang pelir hang sudah lah! knp nk buat anak org? babik! hari ni mmg rasa nk mencarut saja!
Quote venom1 24-11-2022 04:07 PM
manehnya replied at 24-11-2022 03:27 PM
pegang2 saja? pegang pelir hang sudah lah! knp nk buat anak org? babik! hari ni mmg rasa nk mencarut ...

p*lir sendiri dah layu..kena cari yang keras dan muda hehe
Quote manehnya 24-11-2022 05:03 PM
venom1 replied at 24-11-2022 04:07 PM
p*lir sendiri dah layu..kena cari yang keras dan muda hehe

terung yg lembek mcm tu patut tumbuk buat sambal jah...



Quote mrseller 24-11-2022 05:04 PM
Ni nenek x bagi ni, takde gigi pun kulum jer la huhuhu
Quote fortiori13 24-11-2022 06:42 PM
Seb bek kawannya ngadu,.kalau tak, terlepas gitu je jantan tua miang tu
Quote SayaSayangMama 24-11-2022 09:55 PM
eh bangangggg org tua kutuk
Quote SayaSayangMama 24-11-2022 09:57 PM
Adrif replied at 24-11-2022 02:01 PM
aku tak paham betul orang tua yang tak reti jaga tangan ni
dah beberapa kes aku tengok, lelaki tua,  ...

iye org tua kt kampung dulu selalu mcmni, pastu yg lain gelak ramai ramai, eh setan betul la org tua ni
Quote margo20 24-11-2022 10:06 PM
Kalau jumpa atuk ni lg kacip kote dia

Lihat semua komen(27)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 07:49 AM GMT+8 , Processed in 0.080888 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top