CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Fesyen Apa Ni Neelofa? Berpurdah Tapi Baju Siap Tuck In Sampai Nampak Bentuk Badan?"

14-9-2023 10:40 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 24344| Komen: 252|Original author: Saiful

Description: Penampilan Neelofa dalam video yang dimuat naik di TikTok baru-baru ini mengundang perhatian ramai.
Penampilan Neelofa dalam video yang dimuat naik di TikTok baru-baru ini mengundang perhatian ramai.

Difahamkan Neelofa hadir ke satu mesyuarat dengan menggayakan seluar fesyen ala-ala Aladdin.



Namun apa yang kurang senang dipandang adalah bajunya yang pendek dan sengaja dimasukkan ke dalam (tuck in).

Di ruangan komen ada yang tak puas hati dan mendakwa fesyen tuck ini adalah sangat tidak sesuai diagayakan memandangkan Neelofa memakai purdah.


Kata mereka lagi penampilan seperti itu seolah-olah seperti sengaja nak menampakkan bentuk tubuh badan.

Lebih manis sekiranya baju tersebut dilabuhkan seperti biasa.


Dalam masa yang sama ada juga yang mempertahankan Neelofa sebab tudung yang dipakai panjang sekaligus menutup bahagian perutnya.

Sebelum ini Neelofa kata pakaian yang dipakai pastinya mendapat keizinan pak ustaz dulu iaitu suaminya Haris Ismail.  -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote doubleA 14-9-2023 10:43 AM
Huduhnya nampak katek, kalau dah katek tu takyah tuck in nak bagi nampak tinggi. Nak tayang bawah pun takyah kt org, tayang kt puyu udah le
Quote TerataiMelur02 14-9-2023 10:44 AM
Hazabnya jahhh..agak2 la.
Ke jah terkesima dengan shu shelup menjuarai carta forum seminggu dua ni?
Quote youell 14-9-2023 10:45 AM
Isteri terlupa nak cek agaknya..
Quote Binodino 14-9-2023 10:46 AM
Dalam masa yang sama ada juga yang mempertahankan Neelofa sebab tudung yang dipakai panjang sekaligus menutup bahagian perutnya.


Mesti lobenaks yang mempertahankan jahzombie ni.

Jah, kau tak payah nak tiru shelups pesen tuck in ni. Huduh tau. Buka je la tirai kat muka kau tu kalau kau pun kemaruk nak berpesen, nak perhatian orang
Quote Cpkay 14-9-2023 10:47 AM
perut dia masih besar  , macam masih pregnant lagi
Quote matjerk 14-9-2023 10:48 AM
Kalau Shuhada janda Hafiz pakai mcm ni, kena kecam & kutuk...

Nanti ada yg komen.. "korang ni... mentang2 la dia huduh.. korang kecam dia"
Quote Prickford 14-9-2023 10:48 AM
Kau kalau dah berubah sampai berpurdah bagai, jaga la sikit, pakai betul2. Ni buat semua sebab fashion buat apa.
Quote KBW2 14-9-2023 10:50 AM
apapun burok.com
Quote BoongaKertas 14-9-2023 10:52 AM
ok, bukan nak bodyshaming tp...
Quote I.K.A888990 14-9-2023 10:55 AM
penunggang agama dulu kini selamanya...
busuk tgk kepam...
benak2 akan sentiasa sujud sembah tuhan penuggang depa
Quote Buritan 14-9-2023 10:59 AM
doubleA replied at 14-9-2023 10:43 AM
Huduhnya nampak katek, kalau dah katek tu takyah tuck in nak bagi nampak tinggi. Nak tayang bawah pu ...

Yarabbiii.. gasak ko laa lopakk.. dah purdah tuu buat cara purdah.. kwn aku purdah.. mmg tak minat baju baju dah . Baju dia ade 10 lai je kot.. itupun warna krim peach cam tu laa.. aku ckp tak nyosal ke tgk aku pakai baju . Dia ckp takk.. mmg nak cinta Allah je.. so far dah lima tahun mmg kuat lg laa.. takntau akan dtg.. tonjen cam aku blk..
Quote vanillaninja 14-9-2023 11:03 AM
I rasa sheols ni belum puas sebenarnya. Kenapa ye sheols pilih berpurdah dulu? Bukak je la balik, bukannya wajib pun.
Quote Pak.dolla 14-9-2023 11:08 AM
mangsa fesyen diri sendiri....

itu ler benak suka menipooo....benak kata idolat depa pakai guni pun cantik hahahahaha...sbb tu idolat main rembat je pakai apa...konon lawa pakai apa² pun...

org dlm bidang fesyen buat bahan lawak je kalu ada org pakai baju tak kena gaya....
Quote afie_m 14-9-2023 11:12 AM
berfashion tapi dah terlajak berpurdah .
Quote missHaidiD 14-9-2023 11:14 AM
Korang jgn tegur.  Laki dia approved

Kan dia ckp semua yg dia nk pakai laki dia kena ckp ok lulus baru bole pakai.  Isteri mitali ni
Quote CiliPadiSedap 14-9-2023 11:17 AM


cantiknya fesyen teletubies
Quote miss_qasehs 14-9-2023 11:17 AM
dia mesti myesal berpurdah dr awal....jah punya fesyen dr dulu smpai skrg semua haukkk.com
Quote MatDeghem 14-9-2023 11:25 AM




dgn pak ostad ...baju labuh.



Quote Kancilkering 14-9-2023 11:28 AM
sib baik x pakai turban lps tu pakai niqab…alang alang

Lihat semua komen(252)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

2-10-2023 05:53 AM GMT+8 , Processed in 0.126102 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top